lördag 12 februari 2011

Letohallen 12/2 2011 Norsk boxerklubb

Denna utställningen startade vi inte så tidigt vilken var jätte skönt och då kände jag mig ganska utvilad och lite upplagd för att visa upp mig. Enligt husse och matte skötte jag mig utmärkt och stod fint precis som jag skulle, sen var matte lite konstig när det kom till att vi skulle springa vilket gjorde att jag inte kunde sträcka ut ordentligt. Domaren verkade vara enig för han bad oss springa flera varv och då blev matte nervös då ville jag bara göra mig klar så fort som möjligt så att vi kunde åka hem. Då blev det ett VG (Very God) med blått band.
m.g.type, fin balanse, velform. hode,
m.g. uttr.,g. hals, noe fremskutt skulder, kunne hatt noe mer overarmsvinkel,
g.vinkel. velkroppet, g.ridge, noe steilt kryss, g.lår bredde, mg. benst.,beveg i sin h. het
kunne hatt mer skritt lengde.
Blått band med de nya reglerna ska ju ändå visst vara bra men ett blått band är likförbannat ett blått band

Inga kommentarer: